2014. szeptember 12., péntek

White shirt refashion

I have a big box filled with clothes i have to sew. On the bottom of this box i've found this white satin shirt. I like white shirts, but this was not a basic piece. It looked like a shiny blouse from the nineties- maybe indeed (Who knows what else hides in the box??)

~

Van egy nagy papírdobozom, amiben a varrnivaló ruhákat tartom. Ennek az aljában hánykódott már jó régen ez a fehér szaténing (szűkítésre várt) . Szeretem a fehér ingeket, mivel jól lehet rájuk építeni, de ez a darab nem ilyen volt. Felvéve tagadhatatlanul kilencvenes évekbelinek hatott (talán onnan is maradt meg. Ki tudja mi lapul még a varródoboz alján?? :) 

Here is the blouse: / Itt a blúz:

Although I can't wear this shirt, but I can refashion it! Pinterest has a lot of shirt refashions, so i did one too! 

I used previous post's method. I turned the blouse inside out,  marked the sides with chalk. Be careful to pin the fabric, so it won't slip. I did not use the template top at the neckline, I drew it myself. 

~

Bár használni nem tudtam ebben a formában, de egy átalakítást kipróbálhattam. Pinterest tele van ingből átalakított nőies felsőkkel, szóval én is belevágtam egy ilyen projektbe.

 Az előző posztban ismertetett módszert alkalmazzuk.  Szabókrétával jelöljük végig a kifordított inget oldalt. Figyeljünk arra, hogy az első és hátsó rész ne csússzanak el egymáshoz képest; használjunk gombostűket! A nyakrészt nem mértem a minta-felsőhöz, azt magam rajzoltam meg.

Front / Elülső rész
Back / Hátsó rész
Than I sewed through the marked lines. I cut the spare parts, and sewed once more the borders, to made them stronger.

~

Szaladjunk végig varrógéppel a krétával jelzett vonalakon. Vágjuk le a felesleges részeket, majd szegjük be a széleket a nyakon, és még egyszer varrjuk végig az öltéseket.

As you can see on the picture above, I tried to make short sleeves, but they were not pretty, so I cut them. Eventually this blouse does not need sleeves :) And that was all the makeover. I twisted it with pearl buttons instead of the original black ones, and the front side with the buttons became the back of my new blouse. 

~

A fenti képen látható, hogy próbálkoztam egy kis ujjat is szabni, de nem volt mutatós, így egyszerűen levágtam. Az elkészült blúzon nincs is ujjra szükség :) Egyébként az átalakítás körülbelül ilyen egyszerű volt. Én annyi csavart vittem a dologba, hogy a régi fekete gombok helyére gyöngy alakú gombokat varrtam, és a gombos rész került hátra. 

Here is the refashioned blouse: / Íme a végeredmény:



Have a sunny afternoon and weekend! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése